یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

منتظر محمد، اولین خرید فصل بعد استقلال

  • کد خبر: ۲۱۵۵۰۹
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
منتظر محمد، اولین خرید فصل بعد استقلال
ستاره عراقی مس رفسنجان در پایان فصل به جمع آبی‌ها اضافه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، منتظر محمد، ستاره عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان که در بازی مقابل استقلال گل دوم این تیم را به زیبایی به ثمر رسانده بود، یک بار دیگر در تیررس آبی‌ها قرار گرفت.

محمد در بازی جام حذفی مس رفسنجان مقابل استقلال بعد از گلی که به ثمر رساند، شادی نکرد تا شایعات بازگشت این بازیکن به استقلال بیشتر از قبل شود. البته مصاحبه بعد از مسابقه این بازیکن هم مزید برعلت بود تا شایعات بازگشتش به استقلال داغ‌تر شود. محمد در مصاحبه پایان بازی صراحتا از بازگشتش به استقلال استقبال کرد.

این بازیکن که ابتدای فصل در تمرینات استقلال حاضر شد و حتی قراردادی هم با آبی‌ها به ثبت رساند در ادامه چند جلسه هم با این تیم تمرین کرد، اما به خاطر قوانین مربوط به سقف قرارداد مجبور شد به‌صورت قرضی راهی رفسنجان شود.

حالا، اما با درخشش محمد در لیگ، مدیران استقلال در فکر بازگرداندن این بازیکن به تیم خودشان هستند تا در فصل بعد از توانایی‌های این ستاره ۲۲ ساله عراقی در ترکیبشان استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->